GLAMOUR.PL

BLOG GLAMOUR.PL

Jesteśmy online

Piperyna – przyjaciółka szczupłej sylwetki

Piperyna – przyjaciółka szczupłej sylwetki

Życie na wiecznej diecie to zmora wielu z nas. Zastanawiałaś się kiedyś, jaką przyjemność sprawiłoby Ci jedzenie, gdybyś nie musiała martwić się kaloriami? Okazuje się, że natura potrafi zaskoczyć. Na straży idealnej sylwetki staje piperyna!

Idą święta, czas suto zastawionych stołów. Która z nas potrafi oprzeć się świątecznym wypiekom i pysznym, tradycyjnym potrawom? Pogodzić świąteczne łakomstwo z zachowaniem szczupłej sylwetki to nie lada wyzwanie. Zwłaszcza, że kilka dni później mamy zamiar wskoczyć w seksowne, obcisłe sukienki i zachwycić wszystkich podczas sylwestrowej nocy. Na ratunek naszym płaskim brzuchom i ponętnym sylwetkom przychodzi... piperyna!

 

Czarnego pieprzu używasz niemal codziennie, przyprawiasz nim potrawy, wydobywasz ich smak. A czy miałaś świadomość, że jeden z jego składników jest świetnym wspomagaczem odchudzania? Zewnętrzna warstwa pieprzu to cenny składnik blokujący powstawanie nowych komórek tłuszczowych. To właśnie piperyna odpowiada za ostry smak popularnej przyprawy - podnosi temperaturę ciała (charakterystyczne uczucie gorąca po zjedzeniu czegoś pikantnego) oraz przyspiesza metabolizm. Oznacza to, że częste spożywanie piperyny pomoże Ci zachować smukłe ciało bez morderczych diet. Niestety, pieprz używany przez każdą w nas w kuchni to za mało, by skutecznie schudnąć. Sekret tkwi w samej piperynie – wierzchniej warstwie pieprzu. Na szczęście na rynku pojawia się coraz więcej preparatów ze sproszkowaną piperyną. Im większe jej stężenie w preparacie, tym bardziej satysfakcjonujących efektów możesz się spodziewać.

 

Indyjscy medycy wykorzystywali piperynę do leczenia dolegliwości żołądkowych i bólu rozmaitego pochodzenia. Dziś każda z nas może przekonać się o jej dobroczynnym działaniu. Szukając dla siebie preparatu z piperyną, zwróć uwagę, by jej stężenie było jak najwyższe. Obecnie rekordowym stężeniem jest 95% piperyny - w preparacie Piperine Forte. Korzystajmy z właściwości piperyny, a nasze sylwetki odwdzięczą nam się jędrnymi udami, szczupłą talią i gładką skórą bez cellulitu!

121KOMENTARZE
Tagi:

Dodaj komentarz

System antyspamowy.

Żeby dodać komentarz zaznacz kolory: czarny pomarańczowy
Wyślij

KOMENTARZE (121)

SandraS

Słyszałam już o tym. Podobno daje świetny efekt, tylko trzeba poczekać. Próbowałyście? Już nie mogę się doczekać nowej sylwetki :D :) :P

Stosowałam preparat z piperyną parę lat temu kiedy byłam w USA, tam można to kupić bez problemu. Efekty były SUPER!!! W krótkim czasie zrzuciłam parę dobrych kilo :-) Musiałam zainwestować w nowe ciuchy, tj. wymienić całą garderobę. Polecam, to działa!! Koleżanka schudła dużo więcej, ale miała też z czego chudnąć. Ja schudłam z rozm. M do XS :-) To było boskie!!

Eva78

Ja jestem zwolenniczką rozsądnego odchudzania. Ciężko się chudnie na samej diecie. Da się oczywiście ale trwa to wieki i zawsze zaczynam od początku po świętach, po urodzinach ;) Podoba mi się ta Piperyna, spróbuję zwłaszcza że głośno o niej.

MagdaR.

Też kiedyś słyszałam, że czarny pieprz ma właściwości odchudzające, ale nie wiedziałam czy temu wierzyć. A to piperyna, jednak. Podobno bardzo skuteczna, na pewno spróbuję! Przyda się zwłaszcza po świętach ;)

aga1978

hej - ja stosowałam kiedyś tabletki z piperyną - miałam je od siostry z zagranicy. Byłam po dwóch porodach z nadwyżką 15 kg po ciążach - piperyna w połączeniu z odstawieniem słodyczy spowodowała, że straciłam całe 15 kg w niecałe trzy miesiące . Czy wiecie gdzie te tabletki można kupić?

karo

Pisałam o piperynie magisterkę. Nie tylko odchudza, ale rzeźbi sylwetkę! Odchudzone ciało nie wygląda zbyt ponętnie, robią się rozstępy, zwisy... Piperyna fajnie modeluje, stosowałam oczywiście - dla celów naukowych ;) Nareszcie mam wcięcie w talii no i skóra jak marzenie. Polecam. Jednak należy pamiętać, że tylko ta o stężeniu pow. 90% ma takie czarodziejskie moce.

Monia

Dajcie spokój. Jedzcie dużo pieprzu! Na to samo wyjdzie. Społeczeństwo szaleje na punkcie suplementów, a to samo można uzyskać z pożywienia!

Gosik

Monia, mylisz się, jedzenie pieprzu Cię nie odchudzi, przecież wszyscy go jemy i co. Nabawisz się tylko kamicy i przepalisz przełyk.. Chodzi o piperynę w dużym stężeniu. Jak by to było takie proste to po co robi się np kosmetyki na bazie jadu, przecież także występuje w naturze. Suplementy na bazie piperyny są popularne w innych krajach i dużo się słyszy, że są na prawdę super. W Polsce nie wiem, ale na pewno poszukam. Mam co zrzucać :/

kasia23

np preparat piperine forte możesz kupić na stronie producenta http://www.piperineforte.com/

AnitaZ

znalazłam takie zestawienie produktów zawierających pepiryne w składzie http://goo.gl/oU9LjZ

Jolka

a co mi zależy ! Piperyna to przecież zioła, a ziołom wierzę , na napięcie nerwowe biorę nervomix control i działa , więc sądzę ze piperyna równie będzie miała taki działanie ;)

Aska

W diecie to podstawa, czasem nic nie znaczące przyprawy maja ogromny wpływ na dietę i jej efektu, ja pije imbir, z przegotowanej wody, filtruje filtrem Dafi bo mam twarda wode , ostatnio przeczytałam o cytrynie i też pije, tylko obierajcie bo gorzka

mirka

Słyszałam , ale na mnie nie dziala,juz lepszu efekt mam po picie nalewki z korzenia imbiru, zalewam woda, przefiltrowana zeby czysta byla, Dafi najlepszy jest przegotowana wodą i pije , czuje po tym lekkośc i dobrze się czuję, poza tym imbir dobry jest na przeziębienie,polecam.

Basia

Odchudzałam sie nie raz domowymi sposobami - efekty mizerne. To co mamy w lodówce moze poprawic smak potrawy, ew. wspomagac leczenie przeziebienia. Zdecydowalam sie na te piperyne bo jest z naturalnych skladnikow a nie jakastam chemia. Tak jak pisza faktycznie ona dziala. Jestem zadowolona. Chudne w sensownym tempie a jem to samo co zawsze. Czuje sie pelna zycia. Nie chce za szybko przerywac kuracji, bo dodatkowe korzysci dla ciala sa nawet fajniejsze niz gubienie zbednych kg, wiec mam nadzieje ze nie schudne do M za szybko.

Aneczka

Witam mam pytanie po jakim czasie działa piperyna?ja biorę tabletki już od 13 dni i nic,nie schudlam ani kilograma.

ANNA111

Dziwne, że regulamin dotyczący Piperine Forte wszedł w życie 20.01.2015r a jest wiele stron, na których ludzie piszą, że biorą już np dwa miesiące i tak dużo schudli... To gdzie wcześniej kupowaliście ten produkt?

Alicja

W USA jest dostępna bez problemu - to dlaczego jej nie kupują? Przecież w USA jest najwięcej grubasów i to takich, jakich u nas nie zobaczysz. Regulamin piperyny forte jest od stycznia a niektóre stosują od miesięcy i są zachwycone. HA, HA, HA REKLAMA

anna

Nie wiem dziewczyny...kupilam dwa opakowania jem juz prawie miesiac a waga ani drgnela...zaczynam watpic w te cuda:-(

Bożena

świat walczy z otyłością a tu takie cuda za granicą mimo to w Ameryce 80 $ ludzi to grubasy ludzie dużo spacerujcie- szybkim krokiem około 1 godz. dziennie, jedzcie 5 posiłków dziennie z przewagą warzyw i zapomnijcie o następnym cudzie CUDOW POPROSTU NIE MA

56 LATKA

CZEMU PODAJECIE TYLKO NIEKTÓRE KOMENTARZE moje nie były obraźliwe a się nie ukazały

Pierwsza strona1-2-3-4-5Ostatnia strona

O mnie

Nasze wydarzenia, relacje, konkursy, recenzje, rekomendacje i dużo dużo więcej!

Miesięcznik Glamour dostępny już na tabletach i smartfonach

AUTORZY

NAJPOPULARNIEJSZE

Złote łańcuszki gwiazd

Złote łańcuszki gwiazd

Delikatne, cienkie, złote, z niewielkimi zawieszkami! Zobaczcie naszyjniki, które pokochały gwiazdy!

REGULAMINY AKCJI

Wyniki konkursów