GLAMOUR.PL

BLOG GLAMOUR.PL

Jesteśmy online

Tabletki na odchudzenie – jak wybrać te bezpieczne?

Tabletki na odchudzenie – jak wybrać te bezpieczne?

fot:Shutterstock

Coraz częściej słyszymy o tragicznych skutkach sięgania po nielegalne środki na odchudzanie, sprzedawane w internecie. Jaja tasiemca, herbicydy, substancje o działaniu podobnym do narkotyków... Wszystko to, aby schudnąć kilka kilogramów. Tymczasem na rynku możemy znaleźć suplementy diety bazujące jedynie na naturalnych składnikach i cieszące się pozytywną opinią lekarzy.

Środki chemiczne bardziej skuteczne?

Dlaczego mając do wyboru naturalne środki i substancje chemiczne niewiadomego pochodzenia często sięgamy po te drugie? Być może wielu osobom wydają się bardziej skuteczne i przynoszące szybsze efekty. Rzeczywiście – większość z nich sprawia, że chudniemy w zastraszającym wręcz tempie. Nie jest to jednak związane z poprawą przemiany materii, a z postępującym procesem chorobowym. Trzeba to powiedzieć jasno, w ten sposób po prostu niszczymy nasz organizm. Musimy liczyć się ze skutkami ubocznymi, takimi jak biegunka, nudności, wysoka gorączka, a w najgorszym razie nawet śmierć. Nie wspominając już o efekcie jo-jo – kiedy odstawimy trujące nas tabletki odchudzające, niewątpliwie będziemy musieli się z nim zmierzyć.

Bezpieczne odchudzanie

Problemy związane z nadwagą lub otyłością to poważna sprawa – wiadomo też, że nie każdy ma czas na codzienne ćwiczenia czy gotowanie dietetycznych potraw. Dlatego korzystanie ze wspomagających odchudzanie suplementów diety jest dobrym pomysłem. Jednak zanim sięgniemy po taki środek, upewnijmy się, że jest on wprowadzony do legalnej sprzedaży, a wszystkie jego składniki to naturalne oraz dobrze poznane substancje. Tak jest w przypadku np. ThermaCuts, preparatu bazującego na w 100% naturalnych substancjach. Na stronie www.thermacuts.pl możemy dowiedzieć się, jak działa ten prawdziwy spalacz tłuszczu – jego mechanizm oparty jest na naturalnych, dobrze poznanych procesach. Dzięki temu możemy mieć pewność, że  nic nie zagraża naszemu zdrowiu, i wiemy po co sięgamy.  

Naturalne środki – lepszy rezultat

Naturalne substancje, choć łagodne dla naszego zdrowia, przynoszą naprawdę mocne i szybko zauważalne rezultaty, a do tego chronią nas przed efektem jo-jo. Do takich dobrze znanych i skutecznych substancji należą między innymi zielona herbata, yerba mate, a także pieprz kajeński czy guarana. Wpłyną pozytywnie nie tylko na naszą przemianę materii oraz spalenie tłuszczu, lecz także na samopoczucie – zapewnią prawdziwy zastrzyk energii. Odchudzanie nie musi być długim i bolesnym procesem, dzięki różnym suplementom możemy zadbać o swoją formę bez większego wysiłku. Jeśli jednak nie chcemy porządnie odchorować zażywania takich preparatów, sięgajmy jedynie po legalne, bezpieczne i cieszące się dobrą opinią specjalistów produkty. Skuteczne odchudzanie nie musi być niezdrowe.
46KOMENTARZE
Tagi:odchudzanie / tabletki odchudzające / zdrowie / nadwaga

Dodaj komentarz

System antyspamowy.

Żeby dodać komentarz zaznacz kolory: pomarańczowy czarny
Wyślij

KOMENTARZE (46)

jolka

najlepiej kupować takie preparaty w aptece. Oprócz bezpieczeństwa, daje nam to możliwość rozmowy z farmaceutą. Mnie polecili figure detox- ziołową herbatkę na odchudzanie.

meggi27

herbatki?? to jakas kpina!!!!! pilam te herbatki itylko sobie zoladek zniszczylam, a kilogramow nie ubylo ani troche :/ jak ktos ma zaparcia to te herabtki pewnie mu pomoga, ale na odchudzanie... sorry, nie skorzystam

Komentarz usunięty
Guma

Ja żuję gumę naokrągło i schudłam już 15 kilo. Zajebiste, polecam. Moja koleżanka brała te Therme ale mnie taniej guma wychodzi. ŻUje jedną na dzień, czasami na dwa dni. No jak bym miała kase to bym se te Thermacuts kupiła, ale to jak bede pracować. na razie wiadomo, studenckie życie!

Danek

ja brełem ten spalacz jak robiłęm redukcje i powiem że rzeźba wyszłą mi kozak

Barbara

Jeśli chodiz o opinie, to raczej jestem ostrożna wobec takich wynalazków, ale musiałam zrzucić parę kilo przed weselem w rodzinie. Kupiłam Thermacuts i w sumie jestem zadowolona. W miesiąc schudłam 6 kilo no więc chyba nieźle.

Felicja

Kupić za ostatnią kasę tabletki na odchudzanie to chyba nie jest jednak najlepszy pomysł, chyba, że masz wypłatę na następny dzień, ale jak tam chcesz... Sama zastanawiam się nad zakupem tabletek z ketonami malin z ketonymalin.pl- ten związek zawarty w malinach jest na rynku stosunkowo od niedawna, ale z tego co czytałam działanie ma super. Ktoś zażywał te tabletki może? Albo jakieś inne z ketonami? Jak wrażenia?

Agata

Ja stosowałam Raspberry Bio 5, Felicja. Moje wrażenia? Pozytywne. W dwa miesiące schudłam 15 kg, więc co do działania nie mam zastrzeżeń, tylko do ceny- kupiłam je w zasadzie 2 razy drożej, widzę, że teraz jest promocja :/ No, ale przynajmniej jeszcze w te wakacje mogłam wyjść na plażę, bez większych kompleksów. Coś za coś...

kaska

U mnie największym problemem był zawsze nadmierny apetyt i przerywanie diety z powodu osłabienia i chęci do życia. Nie wierzę w cudowne spalacze, bez diety i ćwiczeń się nie obejdzie. Ostatnio znalazłam koncentrat z witaminami i glukozą DrSlym (można nim zastąpić posiłek lub popijac w przypadku głodu). Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę - apetyt się zmniejszył i osłabienie też.

zOSIEŃKA

Ja zaufałam tabletką Foreverslim i całe szczęście się nie zawiodłam.Tabletki wspomagają odchudzanie w krótkim czasie można stracić sporo kilogramów.

Olga

Ja brałam tabletki na odchudzanie z strony: www.hoodiagordoniiplus .com. pl. Czuje się dobrze, a apetyt od razu zmalał. Tłuszcz spalam na siłowni i nie dokładam sobie dodatkowo zbędnych kalorii. :)

Anna

Ja też zamówiłam tabletki na odchudzanie ze strony: www.hoodiagordoniiplus .com .pl; są bezpieczne, mi i mojej znajomej nie zaszkodziły, a za to bardzo pomogły :)

jagoda

Ja po ciązy stosowałam chyba większość z możliwych środków na odchudzanie i niestety nie przynosiły żadnych efektów a miałam do zrzucenia 12 kg Na tabletki Acai berry skusiłam się po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii i bardzo dobrze zrobiłam że zamówiłam je od producenta http://track.acaiberry900.pl/product/AcaiBerry-900/?pid=129&uid=2186 gdyż naprawdę schudłam 7kg po miesiącu stosowania:) nie mogłam uwierzyć że w końcu coś działa na moją wagę:) Kapsułki stosuję w dalszym ciągu i czekam na kolejne efekty:)

ALFIKCZKA

Najlepiej to sprawdzić skład, skonsultować ten skład z dietetykiem, poszukać opinii, sprawdzić czy GIS zatwierdził produkt na Polskę - ja po tych krokach ostrożności kupiłam preparat slimcea i faktycznie pomógł mi schudnąć 21 kg

bulina

ja jade na suplementach od kilku dni ale na 3d chili, zobaczymy co będzie bo to jednak nowość jest, na razie spisują się dobrze, ale czekam na efekty jeszcze ok 2 tyg.

kasica

teraz sobie przypomniałam, ze brałam kiedyś jedne suplementy o nazwie oxy coś tam, ale dostałam je od kolegi kamila, którego po nich bolał brzuch, ja brałam je 5! dni i też mnie zaczął boleć, a na koniec się dowiedziałam, że te tabletki zostały wycofane ze sprzedaży ;( dlatego dziewczyny apeluję, żębyscie TYLKO z pewnych źródeł korzystały!!

annkta

bezpieczne są te które nie ukrywają składu. warto przed zakupem skonsultować skład danego środka z dietetykiem, nawet panią w aptece czy wikipedią. Ja przed zakupem Slimcea dokładnie sprawdziłam skład bo obawiałam się że mogą zaszkodzić. okazał się bezpieczny, no i bardzo skuteczny. jestem po pełnej kuracji 3 miesięcznej i za akceptowalną kwotę udało mi się zarzęgnać problem z nadwagą.

Oldżi

Irytują mnie te obrazki/zdjęcia promujące tabletki na odchudzanie, chodzi mi o szczupłą, młodą dziewczynę, która pozuje w za dużych spodniach.... A przecież tabletki na odchudzanie mogą być naprawdę skuteczne. Moja przyjaciółka podzieliła się swoim doświadczeniem z nimi na blogu: srodkiodchudzajace.com.pl Zapraszam do odwiedzenia.

Antonka

Ja polecam te suplementy, które dostępne są w aptekach. Ostatnio zabrałam się za reduxil http://www.i-apteka.pl/product-pol-27944-REDUXIL-2-x-60-kaps-120-kaps-.html (skuszona promocją niestety nie opiniami) na razie pomaga mi być systematyczną a co z tego będzie - zobaczymy :)

Oldzio

Moja koleżanka stworzyła własny ranking tabletek na odchudzanie: srodkiodchudzajace com pl . Mi doprze poradziła :)

alululuka

Ja stosuję acai berry 900 niestety po ciązy stosowałam chyba większość z możliwych środków na odchudzanie i niestety nie przynosiły żadnych efektów a miałam do zrzucenia 12 kg Na tabletki Acai berry skusiłam się po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii i bardzo dobrze zrobiłam że zamówiłam je od producenta http://track.acaiberry900.pl/product/AcaiBerry-900/?uid=2186&pid=129&bid=advandec

O mnie

Nasze wydarzenia, relacje, konkursy, recenzje, rekomendacje i dużo dużo więcej!

Miesięcznik Glamour dostępny już na tabletach i smartfonach

AUTORZY

NAJPOPULARNIEJSZE

Złote łańcuszki gwiazd

Złote łańcuszki gwiazd

Delikatne, cienkie, złote, z niewielkimi zawieszkami! Zobaczcie naszyjniki, które pokochały gwiazdy!

REGULAMINY AKCJI

Wyniki konkursów