GLAMOUR.PL

BLOG GLAMOUR.PL

Jesteśmy online

Piperyna – przyjaciółka szczupłej sylwetki

Piperyna – przyjaciółka szczupłej sylwetki

Życie na wiecznej diecie to zmora wielu z nas. Zastanawiałaś się kiedyś, jaką przyjemność sprawiłoby Ci jedzenie, gdybyś nie musiała martwić się kaloriami? Okazuje się, że natura potrafi zaskoczyć. Na straży idealnej sylwetki staje piperyna!

Idą święta, czas suto zastawionych stołów. Która z nas potrafi oprzeć się świątecznym wypiekom i pysznym, tradycyjnym potrawom? Pogodzić świąteczne łakomstwo z zachowaniem szczupłej sylwetki to nie lada wyzwanie. Zwłaszcza, że kilka dni później mamy zamiar wskoczyć w seksowne, obcisłe sukienki i zachwycić wszystkich podczas sylwestrowej nocy. Na ratunek naszym płaskim brzuchom i ponętnym sylwetkom przychodzi... piperyna!

 

Czarnego pieprzu używasz niemal codziennie, przyprawiasz nim potrawy, wydobywasz ich smak. A czy miałaś świadomość, że jeden z jego składników jest świetnym wspomagaczem odchudzania? Zewnętrzna warstwa pieprzu to cenny składnik blokujący powstawanie nowych komórek tłuszczowych. To właśnie piperyna odpowiada za ostry smak popularnej przyprawy - podnosi temperaturę ciała (charakterystyczne uczucie gorąca po zjedzeniu czegoś pikantnego) oraz przyspiesza metabolizm. Oznacza to, że częste spożywanie piperyny pomoże Ci zachować smukłe ciało bez morderczych diet. Niestety, pieprz używany przez każdą w nas w kuchni to za mało, by skutecznie schudnąć. Sekret tkwi w samej piperynie – wierzchniej warstwie pieprzu. Na szczęście na rynku pojawia się coraz więcej preparatów ze sproszkowaną piperyną. Im większe jej stężenie w preparacie, tym bardziej satysfakcjonujących efektów możesz się spodziewać.

 

Indyjscy medycy wykorzystywali piperynę do leczenia dolegliwości żołądkowych i bólu rozmaitego pochodzenia. Dziś każda z nas może przekonać się o jej dobroczynnym działaniu. Szukając dla siebie preparatu z piperyną, zwróć uwagę, by jej stężenie było jak najwyższe. Obecnie rekordowym stężeniem jest 95% piperyny - w preparacie Piperine Forte. Korzystajmy z właściwości piperyny, a nasze sylwetki odwdzięczą nam się jędrnymi udami, szczupłą talią i gładką skórą bez cellulitu!

133KOMENTARZE
Tagi:

Dodaj komentarz

System antyspamowy.

Żeby dodać komentarz zaznacz kolory: czarny czerwony
Wyślij

KOMENTARZE (133)

Paweł P

Witam! Moja żona właśnie zamówiła piperine forte. Ja wszedłem na internet i co ciekawego znalazłem: na stronie http://www.piperineforte.com/ oraz http://odchudzanie4u.com.pl/ opowiada o piperinie Paweł Siudem z Uniwersytetu Warszawskiego. Jednak na stronie http://efficacipilloledimagranti.it/ Paweł Siudem to już Paolo Savini Università di Torino. Jest tam więcej podobieństw. Nie wiem czy ten specyfik działa ale to co robi ta firma to oszustwo więc same zdecydujcie czy zaufacie jej zapewnieniom... poprawiłem linki

Marta

Co jakis czas na rynku pojawia sie nowy "cudowny" srodek na schudniecie. Cwaniacy bogaca sie na naiwnych. Zamiast polykac jakies swinstwa wystarczy liczyc kalorie i ruszac sie, wtedy sie zrzuca kilogramy i pozostaje szczuplym. Gwaltowne chudniecie jest dla organizmu szkodliwe, a piperyna polykana w tak duzej dawce moze miec jakies skutki uboczne.

gosc

Kobiety na wszystkich forach pisza, ze schudly stosujac piperyna razem z dieta, basenem, tancem, cwiczeniami itd. Gdyby stosowaly to wszystko bez piperyny efekt bylby taki sam, a zaoszczedzilyby pieniadze.

Diana

Nie wiem czy u nas można dostać piperyneplus zielony jeczmień ? Mi siostra ze stanów przysłała 2 opakowania po 60 kaps. jestem po pierwszym tygodniu stosowania i moja aktywność jest znikoma a waga się ruszyła :) Jak na razie jestem mega szczęśliwa . Podzielę sie dalszymi rezultatami . Cudnie może wreszcie coś co działa na mnie ...

Beata

Witam stosuję piperyne max od tygodnia przy zerowym ruchu. Organizm się lepiej oczyszcza, i zauważyłam że zmniejsza mi się apetyt śmiało mogęe powiedzieć że porcje jem o połowę mniajsze iw zupełności mi wystarczają:) Jak to mówi mój mąż kto nie spróbuje ten nie będzie wiedział jak to dział przecież każdy organizm jest inny:)odezwę się jak skończę kuracje a to początek!!

Kinia 84

Powiem tak trzeba trochę czasu poczekać na efekty tylko że trzeba wybrać dobrą piperynę z odpowiednimi składnikami absolutnie żadnych ulepszaczy typu Coffeina etc z ta piperyną forte nie da rady. to jedna wielka ściema jest powrzucali ulepszaczy i oszukują ludzi. prosze zobaczyc co jest pod linkami. link 1: http://adelgazamiento365.com/ link2: http://www.piperineforte.com/ Ściema, Ściema... gość nazywa się - Francisco García Méndez, estudiante de doctorado, Facultad de Medicina, Universidad Complutense de Madrid czy PAWEŁ SIUDEM - Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Jak dla mnie to jedno wielkie kłamstwo.

Kinia 83

popatrzcie sobie na FB Polvital mają coś co jest połączeniem naturalnych składników wspomagających odchudzanie. PIPERYNAPLUS. Dla mnie super

Asia_W

Piperyna nie działa od razu, nasz organizm musi się przyzwyczaić do jej działania, więc jeśli oczekujecie cudów i zrzucenia 5kilo w tydzień to sorry i odpuście sobie te negatywne komentarze. Wystarczy poczytać o jej działaniu, chociażby o tym, że hamuje wzmożony apetyt i dać jej trochę czasu. Trochę zaangażowania z naszej strony też nie zaszkodzi, a zdecydowanie pomoże. Nie musicie od razu przechodzić na dietę 700kcal i zapisywać się na crossfit, ale wprowadzenie zdrowszych produktów do diety, dużo wody i chociażby spacer i wejście po schodach to już dużo! Pozdrawiam wszystkich odchudzających się (z głową!) i życzę powodzenia :)

Patrycja

Dokładnie, trochę cierpliwości i zaangażowania! Ja schudłam 6 kilo w 2 miesiące po ciąży z piperine forte, mimo że sport to były spacery z wózkiem, a dietę to wiadomo, że zmieniłsm pod wpływem ciąży. Pozdrawiam i życzę wytrwałości w dążeniu do wymarzonej/powrotu do swojej wagi :-)

magda

wielka ściema, tabletki nie dzialają a firma to oszuści. Wystarczy zadzwonić pod nr, tel aby się przekonać- numer nie istnieję. Gwarancja satysfakcji nie działa, po wysłaniu żądania refundacji brak jakiegokolwiek kontaktu. Jeśli komuś się udało to proszę o pomoc

Helena

Czy ktoś stosował Piperine Forte i mógłby przesłać szczerze wypowiedzieć się na temat tych tabletek? Za komentarze od hejterów i za reklamy innych producentów dziękuję.

NJ-NY

Nie wiem czy piperyna dziala, ale wiem ze w PL strasznie Was kantuja na cenie. 137 zl za opakowanie 60 sztuk to jest granda w bialy dzien. W USA za opakowanie 120 sztuk placi sie 8 dolarow z przesylka, czyli 60 sztuk powinno kosztowac 15 zl. Jesli chcecie to uzywac odnajdzcie znajomych w USA niech Wam wysylaja.

mania

Ja jakiś czas temu czytałam, że piperyna spala tkanke tłuszczową ale oczywiście przy odpowiedniej diecie i ćwiczeniach. Moja kumpela brała tabletki piperine forte na potrzeby swojej diety i serio nie narzekała

GrażynaLISZCZ Biłgoraj

ODŻYWIANIE PRZY OTYŁOŚCI (CHOLESTEROL) / NADWADZE / CUKRZYCY / NADCIŚNIENIU / CHOROBACH SERCA: INTELIGENTNE, TAKIE POLECAM. ***** 1. Jemy niskotłuszczowo czyli: INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU. 2. Niskowęglowodanowo, a zatem (energetyczne): NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU. 3. Puenta to tabele: IŻ PRODUKTU. + Pieprz czarny. P. S. Realizując klasyfikację IŻ, organizm sam wykorzystuje złogi trójglicerydów w żyłach, oczyszczając je. Zwyczajne biologiczne reakcje, które równocześnie eliminują miażdżycę i nadciśnienie, a także cukrzycę typu 2. Spożycie CHLEBA NA OSTEOPOROZĘ-IRL, szprotek wędzonych oraz fasoli czyli produktów o dużej zawartości wapnia wyjaśnia celowość umieszczenia tych produktów jako zalecane. 4. Wykluczamy jednak z menu (niezdrowe dla człowieka) tzw: WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26.01% WZROSTU. 5. Zalecane w racjonalnej diecie mamy także (energetyczne): ODPAROWANE WĘGLOWODANY TJ. DO STRUKTURY C.

jasmin

Moje Drogie, zamówiłam na stronie biogo.pl,od jutra zaczynam kurację.Czytałam wszystkie komentarze,jedne narzekają inne chwalą,normalka.Każda z nas ma inny organizm,inaczej reagujący.Kiedyś szukałam szamponu wspomagającego porost włosów i znalazłam,poczytałam i było tak samo,jedne,że jest do bani,inne że super,stosuję i jest super,czupryna się zagęszcza.Tak samo jest z piperyną dla jednych jest bee,a innych cacy,jaki będzie dla mnie zobaczę,ale nie będę jęczeć...

Zosia

Ja stosowałam ale jakoś nie zauważyłam efektów. Schudłam 7kg dopiero gdy zastosowałam dietę Sandruni, więcej o diecie możecie poczytać w google

Monika

Witam, chciałabym prosić o poświęcenie 5 minut na wypełnienie ankiety, której tematem jest zrzucanie zbędnych kilogramów, zapewniam że każdy z Państwa napotka w niej na kontrowersyjne pytania, które być może zachęcą do zgłębienia informacji na temat zasad prawidłowego odchudzania jak i też zdrowego żywienia. Ankieta jest całkowicie anonimowa, a jej wyniki posłużą mi do napisania pracy dyplomowej. http://www.ankietka.pl/ankieta/219631/zdrowe-zrzucanie-zbednych-kilogramow.html

dzićka

Ja zamawiam piperynę na http://piperine.com.pl/ W pakietach wychodzi bardzo rozsądnie. Testuję od 2 miesięcy, waga spada ale nie tak szybko jak piszą niektórzy. Ja się cieszę bo jak za szybko tracisz wagę to jest to trochę podejrzane. Jakoś czuję, że jest to bezpieczne odchudzanie.

anka

Witam. Ja już wzięłam dwa opakowania i schudłam o jeden rozmiar. Zrobiłam sobie przerwę miesiąc i od jutra zaczynam następne dwa opakowania. Pytałam dietetyczki o działanie, powiedziała, że na jeden organizm działa a na inny nie musi. Każdy indywidualnie musi dobrać suplement:)

aneczka

Również skusiłam się i zamówiłam Piperynę tą wzbogaconą 8 w 1 http://www.sklep-vitality.pl/odchudzanie/768-piperyna-orginal-forte-garcinia-cambogia-zielona-kawa.html Po 2 tygodniach stosowania waga nie drgnęła wiec pomyślałam, że to kolejne cudo które nie działa. Z racji tego, że zamówiłam od razu 2 opakowania nadal stosowałam tabletki i o dziwo po 3 tygodniach waga zaczęła spadać po 2 opakowaniach schudłam 7,5 :)

nika

ja stosowałam przez 3 miesiące Piperine Burner i faktycznie dało się zobaczyć fajny efekt w odchudzaniu.

Pierwsza strona1-2-3-4-5-6Ostatnia strona

O mnie

Nasze wydarzenia, relacje, konkursy, recenzje, rekomendacje i dużo dużo więcej!

Miesięcznik Glamour dostępny już na tabletach i smartfonach

AUTORZY

NAJPOPULARNIEJSZE

Złote łańcuszki gwiazd

Złote łańcuszki gwiazd

Delikatne, cienkie, złote, z niewielkimi zawieszkami! Zobaczcie naszyjniki, które pokochały gwiazdy!

REGULAMINY AKCJI

Wyniki konkursów