GLAMOUR.PL

BLOG GLAMOUR.PL

Jesteśmy online

Polska klasa kreatywna w nowym projekcie Reebok Classic

Polska klasa kreatywna w nowym projekcie Reebok Classic

Nowatorskie idee rodzą się w głowach niezwykłych ludzi. Młodzi Polacy mają praktycznie nieograniczone zasoby kreatywnej energii, która z roku na rok przynosi coraz bardziej konkretne efekty. Za sprawą projektu Creatives, Reebok Classic stworzył miejsce, w którym spotkają się kreatywni z różnych branż - od mody ulicznej do muzyki elektronicznej.

    Idea projektu Creatives jest prosta - wybierzmy najbardziej interesujące teamy kreatywne, zróbmy im zdjęcia w ich naturalnym otoczeniu i zadajmy kilka zaskakujących pytań. Jednym z czynników decydujących o atrakcyjności Creatives jest z pewnością zróżnicowanie uczestniczących w projekcie ekip. Na tumblerze #mojeklasyki, na którym publikowane są kolejne odsłony akcji, od kilku miesięcy ukazują się zdjęcia kolejnych teamów, z których każdy zajmuje zupełnie inne miejsce na mapie polskiej klasy kreatywnej.
    Creatives jest projektem stworzonym przez markę Reebok Classic, nie mogło zatem zabraknąć w nim zespołów reprezentujących świat polskiej mody, również tej ulicznej. Jedna z pierwszych odsłon Creatives to wizyta w atelier topowego rodzimego projektanta Mariusza Przybylskiego. W projekcie chętnie wzięły też udział założycielki streetwearowego brandu Local Heroes oraz załoga sklepu SHOWROOM.PL, zajmującego się internetową dystrybucją ubrań niezależnych polskich projektantów.
    Bohaterowie Creatives to nie tylko osoby związane bezpośrednio ze środowiskiem fashion. Na tumblerze #mojeklasyki można znaleźć również wieloosobową ekipę z galerii Art Yard Sale, twórców hip-hopowych teledysków LETEMKNOW SEQUENCE oraz pełnych pasji ludzi z księgarni Super Salon otoczonych przez niebanalne wydawnictwa.
    W kolejce czekają już kolejni kreatywni bohaterowie, m.in. założyciele polskiej marki odzieżowej związanej ze sportami walki oraz kolektyw dj-ów, producentów i promotorów imprez klubowych.
    Wspólnym mianownikiem dla działań wszystkich teamów biorących udział w projekcie jest pasja i zaangażowanie, na których opierają swój sukces. Celem nowego projektu Reebok Classic jest pokazanie ludzi, którzy nie tylko dobrze wyglądają, ale przede wszystkim inspirują do działania.

0KOMENTARZE
Tagi:polska moda / local heroes / art yard sale / mariusz przybylski / SHOWROOM.PL / reebok classic / creatives / mojeklasyki / letemknow sequence / super salon

Dodaj komentarz

System antyspamowy.

Żeby dodać komentarz zaznacz kolory: niebieski czarny
Wyślij

O mnie

Nasze wydarzenia, relacje, konkursy, recenzje, rekomendacje i dużo dużo więcej!

Miesięcznik Glamour dostępny już na tabletach i smartfonach

AUTORZY

NAJPOPULARNIEJSZE

Złote łańcuszki gwiazd

Złote łańcuszki gwiazd

Delikatne, cienkie, złote, z niewielkimi zawieszkami! Zobaczcie naszyjniki, które pokochały gwiazdy!

REGULAMINY AKCJI

Wyniki konkursów