GLAMOUR.PL

BLOG GLAMOUR.PL

Jesteśmy online

Tabletki odchudzające, które respektują dobowy rytm pracy Twojego organizmu. Prawda, czy kolejna internetowa ściema?

Tabletki odchudzające, które respektują dobowy rytm pracy Twojego organizmu. Prawda, czy kolejna internetowa ściema?

Jakiś czas temu na polskim rynku pojawił się nowy preparat wspomagający odchudzanie. Jest on odpowiedzią na niezwykłą popularność diety o tej samej nazwie – 3D Chili. O tych kapsułkach bardzo dużo mówi się w internecie. Najczęściej poruszaną kwestią jest ta, że jest to suplement nowej generacji. Postanowiliśmy sprawdzić, co to tak naprawdę znaczy i czy wspomniane kapsułki rzeczywiście spełniają kryteria innowacyjnego suplementu.

System 3D Chili, to już przecież było ...
Dieta 3D Chili to kuracja, która już jakiś czas temu przebojem wdarła się na wiele rankingów diet, została pozytywnie oceniona przez dietetyków i, co najważniejsze, stała się niezwykle popularna wśród użytkowników.
To kuracja, która opiera się na naturalnej mocy odchudzającej … przypraw. Reprezentuje ona inne podejście do odchudzania, udowadniając, że dieta to nie głodówka i najadając się do syta możemy zgubić zbędne kilogramy.
Zespół, który opracował Dietę 3D Chili wyznaje trzy podstawowe zasady: zdrowe rozwiązania, bezpieczeństwo stosowania i zrównoważony efekt. Takie również priorytety postawił sobie podczas pracy nad kapsułkami:Jesteśmy przekonani, że projektując nowe rozwiązania, musimy mieć na uwadze przede wszystkim ich przyszłego użytkownika i jego dobro. Takie podejście sprawdziło się w pracy nad Dietą 3D Chili i takie same priorytety wyznaczyliśmy sobie podczas pracy nad suplementem. - mówi Anna Jaworska z zespołu 3D Chili.

Suplement, o którym mówimy, ma przede wszystkim naturalny skład – zawiera substancje o potwierdzonym naukowo działaniu odchudzającym i całkowicie bezpieczne dla naszego zdrowia - niektóre z nich ujęte są nawet w unijnym rejestrze oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych
Kapsułki te są nie tylko inspirowane Dietą 3D Chili, ale również są dopasowane do tej kuracji i wzmacniają jej działanie. Producent podkreśla jednak, że stosując je bez kuracji odchudzającej, można osiągnąć również doskonały efekt. Warto jednak rozważyć stosowanie suplementu z dietą - tym bardziej, że przy jego zakupie dietę dostaje się w prezencie.
Wydaje się, że jest to suplement doskonały, a przecież przez swoją trójfazową formułę, wiąże się z pewną samodyscypliną i systematycznością - należy pamiętać, by w środku dnia również wziąć kapsułkę i nie pominąć zalecanej dawki. Jest to jednak niedogodność, którą bardzo szybko można zniwelować.

Suplement nowej generacji – czyli jaki?

Większość znanych nam suplementów opiera się albo na kapsułce jednego rodzaju, albo też na formule „na dzień” i „na noc”. Okazuje się, ze takie podejście jest już anachronizmem, bo teraz od suplementów oczekuje się wiele więcej.
Nasz organizm pracuje w określonym rytmie, który wyznaczany jest przez pory dnia. Innowacyjne podejście do odchudzania to zatem uwzględnienie tego cyklu i pewne dostosowanie się do niego. O zajęcie stanowiska w tej sprawie poprosiliśmy Panią Karolinę Zieman - dietetyka, który jest redaktor naczelną bardzo popularnego serwisu opiniującego diety i suplementy rankingdiet.pl

Działanie naszego organizmu regulowane jest przez pory dnia. Każdy z pewnością zauważył, że zupełnie inaczej funkcjonuje rano niż np. wieczorem. Suplementy nowej generacji to takie, które uwzględniają taką prawidłowość i nie zakłócają rytmu pracy naszego organizmu, ale się do niego dostosowują i stymulują pewne procesy.

Kapsułki 3D Chili znacznie różnią się od innych, znanych suplementów diety między innymi tym, że ich formuła opiera się na trzech różnych kapsułkach – do zażywania: rano, w południe i wieczorem. Każda z tych trzech kapsułek ma inny skład i tym samym w inny sposób stymuluje nasz organizm.
Przeznaczona na rano kapsułka żółta zawiera składniki, które hamują wchłanianie tłuszczu i węglowodanów oraz dobroczynnie wpływają na nasz układ pokarmowy – kurkuma, imbir, biała fasola i Garcinia Cambogia. Czerwona kapsułka, którą zażywamy w środku dnia to naturalny fat burner. Tutaj substancją aktywną jest m.in.: pochodząca z papryczki chili kapsaicyna, która pomaga w odchudzaniu pobudzając metabolizm tłuszczów, ograniczając spożywanie kalorii i redukując tkankę tłuszczową. Na wieczór opracowano kapsułkę zieloną – zapewniającą oczyszczanie. Ostatnia „dawka” suplementu to unikatowa kompozycja zielonej herbaty, chlorelli i jagód acai.

Kapsułki, które dopasujesz do siebie

Uwzględnienie dobowego rytmu pracy naszego organizmu jest sprawą niezwykle ważną, ale najnowsze suplementy można również dopasować do swoich potrzeb. Każdy zna najlepiej siebie i doskonale wie, jaki efekt chciałby uzyskać.
Kapsułki 3D Chili również dają taką możliwość. Producent przewidział dwa rodzaje dawkowania: STANDARD i TURBO. Wybór uzależniony jest od efektów, jakie chcemy osiągnąć.

Pozostawienie wyboru dawkowania klientom jest doskonałym rozwiązaniem i krokiem w kierunku indywidualizacji. Każdy ma przecież inny cel oraz potrzeby i to przede wszystkim powinien wziąć pod uwagę planując swój proces odchudzania. Karolina Zieman, dietetyk

Suplement diety 3D Chili został dopuszczony do sprzedaży przez Departament Żywności Prozdrowotnej - jednostkę Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Niektóre jego składniki są ujęte w rejestrze oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych EFSA (European Food Safety Authority). Dzięki temu producent preparatu może zagwarantować bezpieczeństwo stosowania - niezależnie od dawkowania, jakie wybierzemy.

Wybór internautów

Kapsułki 3D Chili są produktem dostępnym w internecie i niezwykle popularnym w tym kanale dystrybucji. Blogerki, które zdecydowały się na ten suplement, podzieliły się spostrzeżeniami na swoich blogach i kanałach na YouTube. O tym preparacie bardzo pochlebnie wypowiada się Wiktoria z Poznania, która schudła 14 kilogramów stosując zarówno dietę jak i kapsułki odchudzające (vikinadiecie.pl).

Najnowsze suplementy diety zupełnie różnią się od preparatów, które już znamy. Jakiś czas temu na polu odchudzania nastąpił zwrot ku naturalnym substancjom i rozwiązaniom gwarantującym bezpieczeństwo stosowania. Teraz stawia się również na dopasowanie do naszych potrzeb i możliwości naszego organizmu. I wszystkie te czynniki uwzględniają kapsułki odchudzające 3D Chili.

33KOMENTARZE
Tagi:

Dodaj komentarz

System antyspamowy.

Żeby dodać komentarz zaznacz kolory: czarny niebieski
Wyślij

KOMENTARZE (33)

kasial

a gdzie można takie suplementy dostać? tzn na jakiej stronie, bo bardzo mnie zaciekawil ten artykul

Gosiaczek

@kasial: masz podaną nazwę, sprawdź w necie. Ja w żadne suplementy nie wierzę, trzema mniej jeść, a nie łykać tabsy:) ot cała tajemnica

Grażyna

Śmieszy mnie to jak ludzie piszą że suplementy nie działają... Suplementy WSPOMAGAJĄ! mają za zadanie wspomagać i pobudzać nasz organizm podczas odchudzania, dzieki czemu osiągniemy lepsze efekty. Ale wiara kupi kapsulki, ma bilans kaloryczny 3000kcal/dzień i później wypisują że nic nie działa... Faken!

Cyril

@Grażyna bo to trzeba zapisać! Jeżeli ktoś pragnie zrzucić trochę tłuszczyku to powinien się porządnie za to zabrać i myśleć o tym przez cały dzień a nie tylko przed lustrem. Swoją drogą ciekawa opcja z tym podziałem kapsułek może faktycznie pomoże to ludziom w mobilizacji i pamiętaniu o tym by przyjąć kapsułkę, trzymać dietę czyli zjeść odpowiedni posiłek a nie burgera w macu i słoik nutelli.

figa

Kasia, ja kupiłam na http://3dchili.pl ale może w aptekach popytaj lub sklepach ze zdrową żywnością w twoim mieście?

flila

ja też kupowałam u nich na stronie. fajne są te kapsy, akurat w odpowiedniej części dnia dają chyba nprawdę to co wtedy trzeba bo po samym samopoczuciu już to widziałam

martyna

Ja tego nawet nie traktuje jako suplementy, tylko faktycznie jako dietę "w pigułce" (oczywiście jako dodatek do diety normalnej i zdrowego trybu życia). Fajnie to działa, ale kto już jak lubi :)

pstroWglowie

Byłam na 3Dchili, fajna dietka nie powiem, wiecie - coś innego niż te wszystkie cudowne głodówki. Logiczna i aromatyczna hehe :P O tym kapsułkach nie słyszałam wcześniej, może kiedyś spróbuje. Tylko, że ja lubię przyprawiać więc wolę wiecie ;)))

dagooshya

"Suplement diety 3D Chili został dopuszczony do sprzedaży przez Departament Żywności Prozdrowotnej - jednostkę Głównego Inspektoratu Sanitarnego." O ile produkt nie posiada jakiejś innej nawy handlowej, no to nie został dopuszczony ... http://suplementy.gis.gov.pl/suplementy.php?suplement=3d+chili&postac=&rekordy=20

lamia

Nie wydaje mi się, żeby można było schudnąć ot tak, bez zmiany nawyków żywieniowych i ruchu. Ja jestem b. zadowolona ze swoich kapsułek figura extraslim - wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej, więc kiedy się ruszam, to automatycznie więcej spalam.

Ajednak

Ponieważ został tutaj poruszony ten wątek i kilka osób szukało... i nie znalazło... spieszę donieść, że ja znalazłam i kapsulki rzeczywiście zostały dopuszczone do sprzedaży przez GIS: http://bit.ly/powiadomienie

joasia

Mam na zbyciu 1.5 opakowania tabletek 3Dchili. chetnie odsprzedam po niższej cenie. w razie zainteresowania piszcie tu; asia2460@amorki.pl

asia

Te kolorowe kapsulki przypominaja mi troche historie pewnej starszej pani z filmu requiem for a dream ..... :)

Nowaczek

Jeszcze nie jestem na tym etapie ale mam przyjaciółkę nawiedzoną która wszystko testuje co się na rynku pojawi. Kapsułki to rozwiązanie dla leniwych ale może i na mnie przyjdzie czas :D

czyż

Jako suplement mogą tylko wspomagać dietę, ale za nikogo nie schudną. Nie wystarczy ich łykać trzy razy dziennie, potrzebna jest właściwa dieta. Nie znam co prawda tych kapsułek, ale tak uważam.

panna

Próbuję stracić zbędne kilogramy, ale jakoś się nie udaje. Próbowałam już wielu niby sprawdzonych i niezawodnych diet i ciągle lipa. Nie wiem, może się skuszę?

wiola

Odchudzanie to odwieczny nasz problem. Cudowne środki pojawiają się coraz to nowe i lepsze. Nie wszystkie są odpowiednie dla danej osoby i tu bym jednak zdała się na fachowców.

angeliik

Też nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym suplementem. Sprawdzałam na chudzianka.pl czy są jakieś informacje na temat ale nic nie znalazłam.

Fiolli

Bo to chyba tylko na 3dchili.pl można kupić i ewentualnie w aptekach. Ja zamawiam ze strony zawsze szybciej i sprawniej :)

khalesee

No ja też kapsułki i saszetki z olejem zamawiałam z ich strony, chyba najwygodniej. Ja tą dietkę stosowałam jeszcze w starej wersji ale fakt, że teraz jest ona bardziej dopracowana i kompletna :)

Rubica

No ten ich olej z kapsaicyną to jest chyba najlepszy pomysł sezonu. Ta dietka + olej to jak dla mnie rzecz kompletna i w moim przypadku rewelacyjnie się sprawdza. Już dłuższy czas stosuję i nie dość, że wciąż leci waga to p prostu dobrze się czuję

gosia33

Już sama dieta jak tylko się pojawiła była mega fajna i super, że ciągle ją ulepszają. Zgadzam się, że olej lniany 3d to hit sezonu :D Tym bardziej jak się jedzie np. pod namioty mega wygodne

Małgo87

Ja stosowałam dietkę 3d chili ale teraz zostałam tylko przy kapsułkach, to mi w zupełności wystarcza no i nawet gdy byłam na weselu gdzie się obżerałam słodyczami to nie czułam się na następny dzień źle ani nie przytyłam (waga tylko stanęła na 2,3 dni).

O mnie

Nasze wydarzenia, relacje, konkursy, recenzje, rekomendacje i dużo dużo więcej!

Miesięcznik Glamour dostępny już na tabletach i smartfonach

AUTORZY

NAJPOPULARNIEJSZE

Złote łańcuszki gwiazd

Złote łańcuszki gwiazd

Delikatne, cienkie, złote, z niewielkimi zawieszkami! Zobaczcie naszyjniki, które pokochały gwiazdy!

REGULAMINY AKCJI

Wyniki konkursów